středa 12. září 2018

Tak nějak chaoticky

Za posledních pár měsíců se v mém životě odehrálo tolik zvratů a všeho možného i nemožného že to sama nechápu a nejsem jediná.  Bydlela jsem zpět na Moravě a pak zase v Praze.  Beztak celý tento rok byl dost chaos.  Vůbec netuším celý tento rok mi časově splývá.  Ale vlastně ani nevím jak začít.  Je to vše složitější než jsem si myslela.  Nejprve a celkově jsem se snažila zapomenout na minulost celé ty roky,  ale nijak to nešlo.  Od rozchodu od posledního bývalého přítele co mi tolik ublížil jsem s muži už nechtěla nic mít.  A tak jsem si začala hledat čistě jen ženu pro život a nový začátek.  Jenže jak se mi střídají nálady tak jsem chvílemi měla takový stavy co jsem se skoro zabila . Vlastně asi tok myšlenek začíná v době kdy jsme se poznali osobně.  A zamilovali se do sebe.  Nejprve jsme si tak cca rok psali na fb až pak nás osud svedl naše cesty dohromady.  Postupně jsme zjistili že jsme stejný víc než jsme si vůbec mysleli.  A jak šel čas...  No comment.  To \ popisovat raději nechci.  Mám pro to své důvody.  A myslím že babrat se v této části minulosti není dobrý nápad.  No po několikátém rozchodu s danou osobou jsem skončila soudně v psychiatrické léčebně na skoro půl roku.  Ale stále jsem ho měla v hlavě a srdci . Když se srdce zblázní je rozum v prdeli.  Z Moravy jsem nuceně skončila zpět v Praze.  Takže to bylo dostatečně v prdeli,  protože Prahu od mala nenávidím a vždy jsem chtěla na Moravu.  Prostě tatínkova krev se nezapře . No a když se velký sen posral ještě jako třešnička na dortu tak moje psychika šla úplně do hajzlu,  že?  Po propuštění z psychiatrické léčebny jsem skončila v Praze na ubytovně.  Avšak nejlepší kamarád zůstal na Moravě i zbytek mých pravých přátel.  Nakonec se mi povedlo se na pár měsíců dostat zpět na Moravu jen o pár vesnic vedle.  Když jsem skončila zpět v Praze tak to bylo utrpení,  ale tak čtyři skoro pět měsíců zpět jsem si našla konečně vysněnou přítelkyni.  Jenže po té době jsem si musela přiznat že ho pořád miluji.  A vše se znovu otevřelo.  Tak jsem mu musela najednou napsat.  No a po tom všem místo přátelství vznikl další pokus v nový začátek v nový život mezi námi dvěma...


Žádné komentáře:

Okomentovat