středa 12. září 2018

Kamenné srdce

Deprese a chuť se zabít 
Hvězdy jako oči mrtvých 
Chuť navždy odejít 
Dotýkat se úst tvých 

Padá další temná noc 
Kdy srdce volá tě 
Když srdce zavelí není pomoc
Prostě miluji tě 

Ty jsi ze srdce udělal kámen 
Jako poslední 
Málem se mnou byl ámen 
Když blížil se konec dní 

Tak osud To vše chtěl jinak 
Asi máme stále žít 
Vrátil ses to je lásky znak 
Asi máme spolu životem jít 

Jeden bez druhého nedokáže dýchat 
Nakonec jsme zase spolu 
Snad se do toho opět nebude někdo míchat 
Jinak nezbavím se žalu 

A myšlenky na tebe 
Stále a pořád 
Hledíc na černé nebe 
To je chaosu řád 

Stejný druh šílenství 
Jsme prostě stejný 
Jak to vše skončí kdo ví ?
Jsme stejně vadný 

Moc tě miluji jsi to proč dýchám 
Kdyby to tak nedopadlo tak jsem mrtvá 
Jsem ráda že tě opět mám 
Jsem prostě jen tvá 

Vždy to tak bylo 
Musela jsem si přiznat že tě stále miluji 
Jak by to jinak dopadlo? 
Přijít o tebe tak se zabiji 

Bez tebe můj život nejde žít 
Musela jsem si to přiznat 
S tebou chci svou cestu jít 
Opět jsem lásku musela ti vyznat 

Nemohla jsem tě vyhnat z hlavy 
A ze srdce už vůbec ne 
Všude ty nudné tupé davy 
Naše duše jsou temné 

Jsi můj anděl temnot 
A havrani sedají na hroby
Ve vášní temnoty not 
Nastávají naše nové doby

Kvůli tobě jsem opustila vše 
Když srdce zavelí vše jde do prdele 
Trpěla jsem bez tebe tiše 
Teď s tebou mám se skvěle 

Srdce že,  kterého jsi kámen udělal 
Ten kámen praskl jako led


Žádné komentáře:

Okomentovat