středa 19. září 2018

Opuštěné místa

Toulat se ruka v ruce 
Městy,  vesnicemi,  opuštěnými domy
Ze střechy Pentagonu sledovat slunce 
Pozorovat u kolejí stromy 

Spolu se smát a dělat kraviny 
Jsme oba šílení 
Chvílemi z minulosti pocity viny 
Budoucností malování 

Spolu jít cestou temnou 
Naše ústa se dotýkají 
Trápíš se dávnou vinou? 
Slzy štěstí stékají 

Opuštěné místa nebo hřbitovy 
To je naše vášeň a zábava 
Šílenství naší hlavy 
Šílená mysl i hlava 

Střepy minulosti 
Nás bolí,  ale máme jeden druhého 
Květy budoucnosti 
Já miluji tebe mého milého 

Tebe jsem vždycky milovala 
Ty sis toho nevážil
Málem jsem se zabila 
Opravdu jsi se snažil? 

Moje srdce je ti oddané
A má mysl odešla někam do Narnie 
Bez tebe je srdce chladné 
Déšť minulost smyje 

Přes prolitou krev 
Jsme opět spolu a to ty jsi můj život 
Skoro nesli mou rakev 
Nejsem světa robot 

Tančíme životem pod hvězdami 
Mraky,  v dešti či na slunci 
Tak černým závojem tvář zahal mi 
Občas se chováme Jako pitomci 

Ale i tak jsme stejný hovada 
A stejný blázni a šílenci asi k sobě patříme 
Chyby i mysli vada 
I přes to vše se milujeme 

Stát na střeše a dívat se dolů 
Přemýšlet zda skočit 
Svět plný volů 
Život skončit? 

Ne zatím mám pro co žít 
A to pro tebe jsem vždycky žila 
Ale ztratit tě znamená život si vzít 
Ztratit tě znamená žiletka a žíla




Žádné komentáře:

Okomentovat