čtvrtek 20. září 2018

Obětovat vše pro lásku

Když se srdce zblázní mozek jde do prdele.  Ano to je moje situace.  Moje srdce se zbláznilo a můj mozek utekl.  Jo asi jsem se vážně po tom všem co mi udělal zbláznila,  ale do něj.  Ano vrátil se po skoro dvou letech ke mě a moje srdce se v tu chvíli zbláznilo po tom co mé uši uslyšeli při sexu v opuštěných kasárnách opět z jeho úst ty dávná slova a to " miluji tě " toto jsem vůbec nečekala myslela jsem že budeme možná jen kamarádi,  ale něco ve hvězdách To prostě chtělo jinak.. A tak jsme opět spolu a moje srdce po jeho návratu opět ožilo.. Díky mé dávné lásce jsem opustila svou přítelkyní i přítele.. A tak nějak se k němu vrátila jenže díky teď už bývalé přítelkyni jsem ztratila přátelé a málem i nejlepší kamarádku...prostě proti mě poštvala jediný co jsem měla a málem mi přebrala teď už opět mého přítele,  ale to se jí nepovedlo,  ale málem ano...  I když jsem ho po tom všem co mi udělal jednu dobu nenáviděla tak si něco ve mě pár měsíců zpět uvědomilo, že ho stále miluji a tak jsem se definitivně rozhodla spáchat sebevraždu jenže pak jsem mu zkusila napsat a doufala jsem že mi odpoví ..  A on kupodivu opravdu po tom všem odepsal a zprvu se něco chtělo trochu pomstít,  ale to rychle přešlo musela jsem si přiznat že jsem do něj stále zamilovaná a že bych mu ublížit tak jak on mě nedokázala...  No a po rozhovoru po fb hned druhý den za mnou přijel... A já byla štěstím bez sebe...  A nakonec to ani jeden nevydržel a nějak třetí den co za mnou přijel jsme se po té děsně dlouhé době vyspali... A to co uslyšeli mé uši...  Najednou se ve mě vše obrátilo naruby.... A už jsem nechtěla žádný nový život,  ale život opět s ním a tak jsem vše objetovala jen pro to aby jsme byli opět spolu...  A toho ještě konec nebude. ..pro tu zakletou lásku ztrácím úplně vše a i ztratím a to brzy...  Ale když mám jeho mám zase proč žít... Pro něj. ...


Žádné komentáře:

Okomentovat