pátek 7. září 2018

Touha po pomstě

Je to zvláštní 
Láska je záhadná 
Když k sobě patříme 
Po té době probuzení vášní 
Láska může být i temná 
Zvládnout vše když se milujeme 

Tanec mezi minulostí 
A budoucností 

Když se dva opravdu milují 
Tak je osud stejně opět spojí 

I když se na nějakou dobu rozdělí 
Aby něco pochopili 
Ale co když se stane to co v minulosti 
Vzpomínky se jen tak nespálí 
Aby jsme spolu zase žili 
Může to být lepší než kdysi s radostí 

Ztratit úplně všechno pro lásku 
A život v sázku 

Slzy minulosti 
Proměnili se k radosti 

Je to složitější než jsem si myslela 
A vše se stalo nečekaně 
Ano rozešela jsem se s tebou 
Ale já se tam dávno zamilovala 
Vím cítíš se sklamaně
Musím se pro lásku smířit s krutou dobou 

Ale nemusíš se chovat jako kráva 
A ty nejsi jako zelená tráva 

Nemusíš se chovat jako pizda 
A ne vážně se mi to nezdá 

Rozdělovat mě od kamarádů 
Jediných co jsem měla těch pár přátel 
Díky tobě jsem je ztratila , vážně 'děkuju'
Teď jdu do pekla schodů 
Nejradši bych ti ke krku dala skalpel 
Už tě vážně nemiluju 

Byla to chvíle vášně,  ale moje srdce bije pro někoho jiného 
Víš miluji jeho 

Je mi líto jak se teď chováš 
O pomstě sníváš

Chtěla jsi mi zničit můj nový vztah 
Ale to se ti nepovedlo 
Mrzí mě to co jsi začala dělat 
Jaký bude další tah? 
Chceš aby mě to smetlo 
Tebe nedokážu milovat 

Tvá touha po tom mě zničit 
Když mi jebne zabiju tě 





Žádné komentáře:

Okomentovat