sobota 15. září 2018

Stvoření

Jít cestou temnou
Při úplňku
Jsem jen tvou
V ústech dva špičáky
Tak teď kráčíš temnotou se mnou
Temnou vášeň a lásku
Dávám ti temnotu svou
Kroky jedné lásky

Krev je náš život
Procházky po hřbitovech
Při měsíční záři
A vášnivě se milovat
Celý svět je náš skvot
Jít cestou jako v okovech
Chci jen tvůj úsměv ve tváři
Krví lásku malovat

Havrani a vrány
Na hrobech mrtvých
Těch jenž se lásky nedostalo
Tanec mezi černými růžemi
Čas zacelil naše rány
Chci se dotýkat úst tvých
Tak nějak se to stalo
Tak černým závojem tvář zahal mi

Ach,  jsi jako černé nebe
Tvá a má černá křídla
Odnesou nás ke hvězdám
Tebe tolik miluji
Miluji jen tebe
Jsem tvá smrti víla
Tebe já se nevzdám
V hloubi duše si tě maluji

Teď na věčnost jsme spojení
Naše duše jsou jako jedna
Jsi můj princ temnoty
Z mé krve stvořený
Spolu jsme milování
Jen tvá pekelná jsem princezna
Opět se spojili naše cesty
Ty jsi výjimečný

Moje duše je ti oddaná
Mou krev z mých žil pít dám ti
Jsme jako dva netopýři
V černých mracích

Miluji tě


Žádné komentáře:

Okomentovat