čtvrtek 20. září 2018

About Web


  • Tento web má od teď novou adresu  http://world-of-creepypasta.blogspot.com/?m=1  
  • Tento web od teď bude především o creepypastě především a jen mé příběhy co se týče těch psaných,  ale od teď zde budou nakonec i namluvené creepypasty ( co nejsou moje a nejsou ani mnou namluvené)  a i různé obrázky postav z různých creepypast 
  • Ale budou zde i jiné moje příběhy či básně hlavně příběhy o upírech,  ale i o něčem jiném 
  • Pak zde je už začatý něco jako můj deník ze života či moje výplody mých myšlenek 
  • Už je zde i článek na spřátelení webu či blogu 
  • Spřáteluji především s weby / blogy s creepypastou,  ale i s poezií či jinými příběhy nebo jsou či budou i výjimky , jen jde o to jestli se vám bude můj web líbit... To už je na vás 
  • Omlouvám se za změnu adresy a měním si přezdívku na Jeff  Ben Vanill Laughing 
  • Snad se vám zde bude líbit ano vím že tento web teprve začíná,  ale tak snažím se aby vás bavil s pozdravem Jeff the Killer 

Žádné komentáře:

Okomentovat